• Dæk
  • Komplethjul/fælge
 

Prisniveau:

Fra
Til
 

Størrelse:

 
 
Søg på reg.nr:
 

Prisniveau:

Fra
Til
 
 
 
 

Handels- og salgsbetingelser

AFGIVELSE AF ORDRE

Afgivelse af ordre på autokonzept.dk, er ikke en juridisk bindende aftale. AutoKonzept har derfor mulighed for at annullere din ordre.

Ordrer leveres udelukkende til et tilknyttet værksted i Danmark.

AutoKonzept tager forbehold for pris- og trykfejl, mv., samt afgiftsændringer.

BETALING

AutoKonzept.dk modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

AutoKonzept.dk krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.

LEVERING

AutoKonzept.dk efterstræber, at afsendelsen af ordrer indgået før kl. 12:00 bliver sendt samme dag. Ordrer indgået efter kl. 12:00 bliver først afsendt dagen efter.

AutoKonzept.dk sørger for levering til det valgte værksted, leveringsdato er afhængig af lager status på de enkelte produkter, som også er angivet ved købet. Rettidig levering forudsætter dog, at fragtfirmaet overholder deres leveringstidspunkter. Det er dog altid muligt at følge leverancen via track-n-trace siden, som bliver fremsendt sammen med ordren. Såfremt der opstår forsinkelser hos fragtfirmaet, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den oplyste leveringsdato. AutoKonzept.dk kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos fragtfirma. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender AutoKonzept.dk naturligvis en ny leverance uden beregning.

REKLAMATIONSRET

AutoKonzept.dk yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles AutoKonzept.dk indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager skal henvendelse ske til det værksted hvor varen er afhentet/monteret.

REKLAMATION OG VARERETURNERING

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til det værksted hvor varen er afhentet/monteret.

Evt. varereturnering foregår også til denne adresse – bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken – eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

REFUSION

I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og AutoKonzept.dk har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. email eller anden traditionel korrespondanceform.

FORTRYDELSESRET

Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i væsentligt samme stand og mængde, som du modtog den. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage. Fortrydelsesretten gælder ikke på varer, som er specielt fremstillet til dig, f.eks. fælge monteret med dæk. Her ophører fortrydelsesretten i det øjeblik, monteringen påbegyndes. Omkostninger til returnering skal du selv afholde.

Læs mere om dine forbruger rettigheder:

http://www.forbrug.dk/

OPLYSNING OM KLAGEMULIGHEDER

Hvis du vil klage over en vare købt hos os, skal du skrive til kundeservice@autokonzept.dk. Såfremt en løsning ikke kan findes, kan indgive din klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her -http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse kundeservice@autokonzept.dk.

 

Henvendelse i øvrigt kan ske til Autokonzept administration:

AutoKonzept.dk
Silkeborgvej 136
8700 Horsens
Danmark


Telefon: +45 40 600 603
Email: kundeservice@autokonzept.dk
Hjemmeside: www.autokonzept.dk
SE/CVR: DK-84011312

 
 
Hjemmesiden er leveret af seek4cars.net